søndag 5. desember 2010

Det snør det snør, tiddelibom! :)

I natt har det lavet ned med jule-snø, og vi våknet til flere cm med snø:) Koselig synst jeg..helt til jeg skal ut å kjøre.. Men det blir ikke jul uten hvit snø:)


I går hadde vi koselig besøk fra oslo, så dagen i dag har blitt med innekos med julelukt i heimen, for har bakt årets første julekaker :) Konfekt kjeks!


Noen av disse lurer seg nok med i vesken på nattevakt i dag ja :)
Har også fått pyntet litt mer til jul, flyttet noe til en bedre plass, og frem med litt mer :)
Synst denne engelen kom mer til sin rett her, og fikk vist frem de lange slanke bena:)
Stjernen var opprinnelig brun, kjøpt på bruktbutikk for 15 kr. Spraylakkerte den hvit, og den ble som ny. Tilfeligvis kom jeg over en helt maken i en lys butikk..de skulle har mer en 15 kr for å si det slik..hmf!

Denne herlige gamle julelys staken, fikk jeg av min snille pappa! ny, men likevel nostalgisk:)


Nå skal vi lage sen middag, før nattevakt kaller.Gleder meg til juuuul og fri :)
Ha en flott 2 søndag i advent, dere skjønne damer! Så utrolig mye flott å titte på hos dere!

go klem fra



1 kommentar:

  1. Koselig julestemning hos deg:)
    Ha en riktig god vakt.
    Klem Alfa

    SvarSlett