onsdag 4. mai 2011

*vårmodus*


..Jeg er vist gått i vårmodus, ser at siste inlegg fra meg fra 12 april. Huttemegtu! Og skrivebordet som jeg viste der, jo..det står fremdeles umalt! det kommer, det kommer..:)
Vi nyter vår på vestalndet i lange baner, og dagene har bare forsvunnet! Samboeren reiste på jobb igjen i påsken, så da har det vert meg og Max igen i huset, og denne krabaten skal jo lære alt, så springer mer etter han enn å springe ettter nye hagemøbler, uteblomster og annet koselig å dele på bloggen:) men jeg har nå tittet innom dere i ny og ne, og blir ordentlig inspirert til vår og sommer! så mye fint og kreativt å hvile øynene på!
Litt terasse pynt er det kommet, så det er en aning vår hos meg også! mangler bare nye hagemøbler, og en trappestige jeg sikler etter til pynt:)

Denne karen koser seg utendørs store deler av tiden, og en høneblund i skyggen etter å ha intatt x-antall isbiter, slår ikke feil!


Søndag reiser vi til Paris og skal feire bryllups dagen til mine foreldre! *glede*.
Noen som vet om noen antikk foretninger i byen, som det i utgangspunketet sikkert ikke skulle vere vanskelig å finne i dette landet? :)

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder snuppa. Max er jo helsøt...må ta meg en tur til dere snart.
    Klem

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder du viser:) Hunden var jo bare nyydelig:) Flott blogg har du!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Nydelige bilder :) Og GOD TUR til Pariiiiis!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig hilsen vennen.
    Heldige deg som skal ut å reise igjen. Du får gi meg en lyd når du har bestemt deg for å være hjemme noen helger. Må jo få starte opp med hobbyy/blogg kveldene våres. Ser veldig frem mot det:0)
    Ha en riktig god tur. Kos dere masse.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei...ååååå herregud- kor nydelig han e, kjenn det i hjerte, så lik min labradorgutt, akkurat samme farge,VAKKER! Blir litt "valpesjuk" kjenn e og har så lyst på en ny.. Min lille ble bare 4 år,snufs.
    Kos deg med han-mye jobb den første tiden, men gud så morsomt!

    Klem til dere begge fra Vera

    SvarSlett