onsdag 17. november 2010

Malermester hvit:)

Go kveld alle sammen:) Her har det vert lite bloggaktivitet siden jeg hoppet oppi  malerspannet, og endelig tok fatt i mine planlagte prosjekter:) men nå har kvelden kommet, og i huset står de to siste inskudden i familien som endelig har fått håndtakene festet. .Og det det å finne "pittesmå" skruer fra waaay back, i butikkene i totusenogti, er neimen ikke en enkel sak! Løsningen ble stifter funnet i boden til en god veninne:) Det kommer alltid noe godt ut av verktøyskrinet som en far sender med sine døttre ut i verden! :)
 Denne kommoden ble kjøpt på loppis for 100 kroner :) malt og pusset.Orginale håndtak som er spray lakkert :) Forløbi har den fått plass i gangen..synst den passet her..inntil videre:)

Kleshengeren mine er kjøpt i london på kit c.butikk:) kan ikke gjemme de inni skapet:)


Så min kjære speilkommode! Denne ble lenge kikket på, lurt på, og tenkt på..så løp jeg ned på bruktbutikken en dag før jeg kom til å ange på å ikke ha gjort det:)
Myyyye mit middel, og maling i all verdens krinkelkroker, dører som limte seg fast i maling og et speil som vippet rundt og rundt bare du såg på det :) men den ble nå engang ferdig, og jeg er allerde blitt kjempe glad i den <3 .

skal finne meg en puff som kan stå inntil:) så kan en sitte og kikke inn i det krakkelerte speilet, og undre seg over hvilken annen dame som engang gjorde det samme:) synst det er fasinerende med møbler med masse historie..

Litt skatter som kom i posten må man ha med :) har enda ikke fått td til å kike så mye i denne fantastiske boken. men når søndagen kommer skal jeg sige ned i sofaen med et godt ullpledd og kakao i GG koppen, og bare nyyyte hver side:)

Litt revne sider av en gammel bok, et par lys fra Ikea og litt julepynt og tråd,så ble det koselig og nostalgisk:)




Denne søte engelen fikk jeg i gave på veninne besøk tidligere i uken:) små gleder som varmer <3


Nå venter sengen her. I morgen retunerer endelig den fortapte samboer etter 3 uker:) Like spent på om han også liker nyhetene i hjemmet vårt... :)
Ha en god natt alle sammen.

Sleep tigth, and dont let the bed bugs bite;)
go klem fra


3 kommentarer:

  1. Så flott det ble snuppa. Ja, en puff til komoden blir fint. Har en selv:).hehe..
    Vi må finne på noe snart.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Vakre bilder:) Velkommen så mye til bloggeverden:) Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:D

    SvarSlett
  3. Her har du virkelig hatt en stor jobb! Flott både kommode og speilkommode. :) Du er kjempeflink! Artig når det man gjør gir så fine resultater.

    SvarSlett