fredag 11. mars 2011

gangen:)

Da var det helg..og nattevaktsjobbing for min del. men gode kollegaer gjør susen, og fri mandags morgen gjør enda bedre:)
Tenkte å vise et aldri så lite bilde-ras fra gangen min. Har fått laget meg en gardin, og gått for vårlig stemning! Ingenting er som å komme inn fra kulden, og bli møtt til farger og vår!hihi.


Bordet er et loppis-funn som jeg har vist i et tidligere innlegg. Med litt maling og pussing, ble det helt etter min smak**:) Ingen grønne fingre her i gården, så her i huset blir blomstene kjøpt kun etter utseende, og ikke navn;)

En stoff "bit" kjøpt på Stoff og Stil for 25 kr, et par herlige oppheng, og "innputt" av litt sløyfer her og der, ble dette en stemningsfull gardin:) *me like*.
Slagbenken min, med et innslag av sommerlige GG-puter!! "snaaart kommer sooolen.."


Ønsker dere fininger, en riktig herlig helg:)
Tusen takk for gode ord, det varmer!!
Velkommen til nye følgere på min lille blogg:) Håper dere vil trives!
Nyt helgen, plutselig er det mandag igjen;)
                                                                       God klem fra

4 kommentarer:

  1. Kjempe fin gang du har....og fantastisk nydlige lysestaker du har stående på bordet som du kjøpte på loppemarked...kan jeg spørre hvor de er kjøpt?klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Superfin gang du har- slagbenken var herlig :)
    God (jobbe) helg :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. God kveld snuppa:0). Så flink du er å lage gardin da, tor du må komme hjem her å hjelpe litt til. Takk for gode ord vennen. Vi må treffes om ikke så lenge. Ha en slik kveld jeg har snakket om:0).
    Kos deg på vakt flinkingen.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Utrolig lekker gang! Benken likte jeg ekstra godt, skulle ønske jeg hadde fått plass til en her hos meg.

    Veronica :-)

    SvarSlett