mandag 28. februar 2011

Bursdag er gøy :)

..selv om man er halveis til 50 :)
I går hadde jeg nemmelig bursdag (!) . + frihelg:) hurra:)
Bakte Dots-kake for første gang ( i en egentlig aaalt for liten form..men smaken tok ikke skade av det:)



Denne kaken er like god som Oreo kake, bare mye søtere med Dots kjeks. Godt man bare har bursdag en gang i året:)
Min kjære laget muffins (ikke av Cup-cakes typen akkurat.. men liike gode <3 !!

Og så et lite bilde av pynten:)


(synd jeg glemte å ta med både glass og bestikk:)

Av redsel for at dette inlegget ikke skal bli nok klissete og sukkersøtt, så ta jeg med et lite bilde av 25 vakkre røde roser som var den beste presangen fra min kjære:)


Neste helg er det 50 års dag, med enda mere kake (huff og huff..), da samboeren også fyller år:) Hipp hurra:)
Små gleder i livet er viktig :)





Mandags kram til dere alle!

7 kommentarer:

  1. Hei:)

    ♥ GRATULERER med dagen i går:)

    Kjempe fine bilder!Kakene ser berre kjempe gode ut..

    Takk for gode ord frå deg:)

    Innlegget her er fullt av herleg stemning♥

    Ønskar deg ein kjekk 1.mars:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer med dagen som var :)
    Får ikke blitt for sukkersøtt ;)

    Ha en fin dag :)
    Klem Anette( som snart fyller 30!!!... Wæææ.. ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstatått! Håper du hadde ein fin bursdag, og lykke til på festen :-)
    Klem Fra Maren.

    SvarSlett
  4. Gratulere med overstått dag:)

    Så masse fine bilder her hos deg♥
    Legg meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)

    klem fra Torill♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått...Kakefatet du har muffinser på var helt nydleig...hvor har du fått tak i det?

    SvarSlett
  6. MMMMMM, DETTE SÅ KJEMPEGODT UT. VI HAR SELV ENDEL BURSDAGER Å FEIRE DENNE MÅNEDEN SÅ GREIT MED LITT INSPIRASJON.
    lEGGER MEG TIL SOM FØLGER!

    SvarSlett
  7. Hei, og gratulerer så masse med overstått bursdag!!! Ja, her vare det masse deilig for en 'slikkmunn'...;o)

    Her har uken rast unna. Har fått med meg et par kvelder i 'Spikersuppa' og kosa meg med skikkelig VM stemning! Nå er det deilig at helgen er her - den skal nytes til fulle :o)

    Ønsker deg en flott fredagskveld og helg - kose deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett